Abonnement details1
[vc_row css=".vc_custom_1565897197633{background-color: #edd5d5 !important;}"][vc_column][vc_row_inner gap="20" css=".vc_custom_1565813545751{margin-right: 10px !important;margin-left: 10px !important;}"][vc_column_inner css=".vc_custom_1565897190406{background-color: #edd5d5 !important;}"][vc_icon icon_fontawesome="fas fa-arrow-circle-down" color="black" background_style="rounded" background_color="custom" size="sm" align="center" custom_background_color="#ed551e"][vc_column_text css_animation="flipInY" css=".vc_custom_1577532910426{border-radius: 2px !important;}"]
REMOTE ABONNEMENT
PRIS 8.900,-/md *
√ Opstartsmøde med forventningsafstemning og debrief
√ Remote Analyse og beskrivelse af segment/persona og tilhørende udvalgt kunderejse med henblik på at skabe en forbedret kundeoplevelse. Leveres fuldt beskrevet efter 2.fakturering..
√ 20% rabat på timepris og møder
√ Telefon sparring**
√ E-mail sparring på kundekommunikation**
√ 20% rabat på Customizer netværksgruppe (Når etableret)
√ Evalueringsmøde (tlf/e-mail) af samarbejdet efter behov
√ 1 måneds opsigelse
* Pris er per måned.og ex moms
** Med fast kontaktperson + fair usage op til 5t/uge[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_heading]
Inspiration til samarbejdet
[/vc_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row css=".vc_custom_1566107769686{background-color: #353535 !important;}"][vc_column width="1/2"][vc_column_text css=".vc_custom_1566334871488{padding-bottom: 0px !important;}"]
- Analyse af virksomhedens ’pains’
- Identifikation af potentialet
- Agere kundens ambassadør / briller
- Gennemgang af kunderejsen
- Optimering af kritiske kundeoplevelser
- Strategi for kundeorientering af org.
- Sparring på kunde kommunikation
- Deltage i igangværende kundeprojekter
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/2" css=".vc_custom_1566107601229{padding-top: 0px !important;}"][vc_column_text]
- Behovsanalyse før valg af CRM system
- Dialog-, bonus- eller fordelsprogram
- Optimering af serviceorganisation
- Potentiale for ny proaktiv service
- Øge værdien af bureausamarbejder
- Retention strategi og reducere churn
- Interim ledelse af kundeorganisationen
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=".vc_custom_1566107549990{padding-top: 30px !important;padding-bottom: 0px !important;}"][vc_column][vc_btn title="TILBAGE" color="pink" align="center" link="url:http%3A%2F%2Fcustomizer.dk%2F|title:Abonnement||"][/vc_column][/vc_row]