Abonnement details2
[vc_row css=".vc_custom_1565896830328{background-color: #ededb1 !important;}"][vc_column][vc_row_inner gap="20" css=".vc_custom_1565896795053{margin-right: 10px !important;margin-left: 10px !important;background-color: #ededb1 !important;}"][vc_column_inner css=".vc_custom_1565896857819{background-color: #ededb1 !important;}"][vc_icon icon_fontawesome="fas fa-arrow-circle-down" color="black" background_style="rounded" background_color="custom" size="sm" align="center" custom_background_color="#eeee22"][vc_column_text css_animation="flipInX" css=".vc_custom_1577533162841{padding-left: 0px !important;}"]
ON THE SPOT - ABONNEMENT
PRIS 13.900,-/md *
√ Personligt opstartsmøde med forventningsafstemning og efterfølgende debrief
√ Analyse og beskrivelse af segment/persona og tilhørende udvalgt kunderejse med henblik på at skabe en forbedret kundeoplevelse. Leveres fuldt beskrevet efter første faktura.
√ Op til 12 timers arbejde ude hos virksomheden per måned (f.eks. 3t/uge)
√ 25% rabat på ekstra timer
√ Telefon support **
√ 30% rabat på Customizer netværksgruppe (når etableret)
√ Inklusiv transport (postnr. 1000 – 2500). Herudover faktureres tid
√ Evalueringsmøde aftales individuelt
√ 1 md’ opsigelse
* Pris er per måned.og ex moms.
** Med fast kontaktperson og fair usage op til 5t/uge[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_heading]
Inspiration til samarbejdet
[/vc_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row css=".vc_custom_1566108076366{background-color: #353535 !important;}"][vc_column width="1/2"][vc_column_text]
- Analyse af virksomhedens ’pains’
- Identifikation af potentialet
- Agere kundens ambassadør / briller
- Gennemgang af kunderejsen
- Optimering af kritiske kundeoplevelser
- Strategi for kundeorientering af org.
- Sparring på kunde kommunikation
- Deltage i igangværende kundeprojekter
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_column_text]
- Behovsanalyse før valg af CRM system
- Dialog-, bonus- eller fordelsprogram
- Optimering af serviceorganisation
- Potentiale for ny proaktiv service
- Øge værdien af bureausamarbejder
- Retention strategi og reducere churn
- Interim ledelse af kundeorganisationen
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title="TILBAGE" color="danger" align="center" link="url:http%3A%2F%2Fcustomizer.dk%2F|title:Home||" css=".vc_custom_1574975575735{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 0px !important;}"][/vc_column][/vc_row]