Abonnement details3
[vc_row css=".vc_custom_1565897077359{background-color: #c4d6b6 !important;}"][vc_column][vc_row_inner gap="20" css=".vc_custom_1565896135250{margin-right: 10px !important;margin-left: 10px !important;background-color: #c4d6b6 !important;}"][vc_column_inner css=".vc_custom_1565896154154{background-color: #c4d6b6 !important;}"][vc_icon icon_fontawesome="fas fa-arrow-circle-down" color="black" background_style="rounded" background_color="green" size="sm" align="center" css=".vc_custom_1609152953826{background-color: #c4d6b6 !important;}"][vc_column_text css_animation="fadeIn"]
ON THE SPOT+ ABONNEMENT
PRIS 19.900,-/md *
√ Personligt opstartsmøde med forventningsafstemning og efterfølgende debrief
√ Analyse og beskrivelse af segment/persona og tilhørende udvalgt kunderejse med henblik på at skabe en forbedret kundeoplevelse. Leveres fuldt beskrevet efter første faktura..
√ Op til 20 timers arbejde ude hos virksomheden per måned (f.eks. 5t/uge)
√ 30% rabat på timepris – ved ekstra timer
√ Telefon support **
√ E-mail support **
√ 40% rabat på Customizer netværksgruppe fee (når gruppe er etableret)
√ Inklusiv transport (postnr. 1000 – 2500). Herudover faktureres tid.
√ Evalueringsmøde aftales individuelt
√ Ingen binding
* Pris er per måned.og ex moms.
** Med fast kontaktperson og fair usage op til 5t/uge
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_heading]
Inspiration til samarbejdet
[/vc_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row css=".vc_custom_1566108089360{background-color: #353535 !important;}"][vc_column width="1/2"][vc_column_text]
- Analyse af virksomhedens ’pains’
- Identifikation af potentialet
- Agere kundens ambassadør / briller
- Gennemgang af kunderejsen
- Optimering af kritiske kundeoplevelser
- Strategi for kundeorientering af org.
- Sparring på kunde kommunikation
- Deltage i igangværende kundeprojekter
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_column_text]
- Behovsanalyse før valg af CRM system
- Dialog-, bonus- eller fordelsprogram
- Optimering af serviceorganisation
- Potentiale for ny proaktiv service
- Øge værdien af bureausamarbejder
- Retention strategi og reducere churn
- Interim ledelse af kundeorganisationen
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title="TILBAGE" style="3d" color="danger" align="center" link="url:http%3A%2F%2Fcustomizer.dk%2F|title:Home||" css=".vc_custom_1576157621988{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 0px !important;}"][/vc_column][/vc_row]